Przeglądaj według tytułu
Wyświetlanie pozycji 3139-3158 z 7595
-
Nationale Identitätsfaktoren polnischer Literatur als europäisches Phänome
(Wydawnictwo Uczelniane Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, 2002) -
Nationalism and art. Early reception of J. M. Synge’s "The playboy of the western world"
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1985) -
Native Osseous CaP Biomineral Coating on a Biomimetic Multi-Spiked Connecting Scaffold Prototype for Cementless Resurfacing Arthroplasty Achieved by Combined Electrochemical Deposition
(MDPI, 2019)The multi-spiked connecting scaffold (MSC-Scaffold) prototype with spikes mimicking the interdigitations of articular subchondral bone is an essential innovation in surgically initiated fixation of resurfacing arthroplasty ... -
Native vs. non-native judgments of error gravity. An experimental study
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1985) -
NATO - od zimnej wojny do syndromu antyterrorystycznego
(Instytut Nauk Politycznych UKW, 2003) -
Natura i cywilizacja w tekstach Hansa Christiana Andersena - opozycja czy współistnienie
(2012)The article refers to the way Hans Christian Andersen describes and interprets nature and civilization and highlights potraying them as coexisting spheres not oppositions. Among analysed elements there is water and wind, ... -
Nature, Source, Measurement, and Evaluation of Music Aptitudes
(Instytut Psychologii ; Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2006)The article points at the differences between music achievements and music aptitudes claiming that music achievements arę intellectual, while music aptitudes are spontaneous and occur in the entire body. The author also ... -
Nauczanie - uczenie się przedmiotów pedagogicznych w klasach o profilu pedagogicznym liceum ogólnokształcącego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1986) -
Nauczanie bez porażek – nowe metody nauki czytania i pisania
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994) -
Nauczanie etyki i kompetencja moralna poza wdrażaniem wartości i wychowaniem do cnoty
(Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ; Instytut Pedagogiki, 2011)Grupa naukowców z Uniwersytetu Humboldta w Berlinie prezentuje zarys koncepcji i wstępne wyniki prac badawczych przeprowadzonych w ramach projektu opatrzonego skrótem ETiK. Empirycznemu sprawdzeniu poddano w nim efekty ... -
Nauczanie języków ojczystych w Szwecji
(Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ; Instytut Pedagogiki, 2007)W pracy podjęto temat edukacji językowej w Szwecji w kontekście zmian demograficznych, polityki imigracyjnej i polityki edukacyjnej państwa oraz polityki edukacyjnej Unii Europejskiej. Wyodrębniono jeden z dwóch ... -
Nauczanie problemowo-algorytmiczne oraz możliwości jego zastosowania w początkowym nauczaniu gramatyki i ortografii
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1993) -
Nauczanie recepcji mowy bez ćwiczeń w mówieniu
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1984) -
Nauczanie rozwijające we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego. Od teorii do zmiany w praktyce / red. Ewa Filipiak
(Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015) -
Nauczanie strukturalne w teorii i praktyce szkolnej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Nauczyciel akademicki jako doradca życiowy w percepcji studentów
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy. Studia Psychologiczne, 1979, Z. 1, 1979) -
Nauczyciel akademicki jako przewodnik studenta w podróży po wiedzę
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2011) -
Nauczyciel akademicki wobec dylematu: badacz - dydaktyk - wychowawca - organizator
(2012)In the course of professional activities undertaken by university teachers, they assume at least four different roles, namely the one of a researcher, teacher, educator, and organizer of academic life. Taking ... -
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wykonawcą i organizatorem teatru chińskich cieni
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1986)