Jak dodać publikację
1. Przygotować plik z publikacją oraz dane bibliograficzne - optymalnym formatem dokumentu tekstowego jest PDF. Warto również umieścić najważniejsze informacje (autor, tytuł, słowa kluczowe) w metadanych pliku (np. za pomocą darmowego programu BeCyPDFMetaEdit), co znacznie poprawia jego widoczność w zasobach Internetu.
2. Zalogować się do repozytorium - warunkiem jest adres mailowy z domeny ukw.edu.pl.
3. Wybrać kolekcję, w której ma być zamieszczona publikacja.
4. Zaznaczyć, czy praca była już wcześniej opublikowana.
5. Podać dane bibliograficzne - nie jest konieczne wypełnianie wszystkich pól, najważniejsze to:
- autor - w przypadku prac współautorskich należy każdą osobę dodać w odrębnym polu, po zatwierdzeniu przyciskiem „Dodaj”,
- tytuł - warto dodać także równoległy w j. ang.,
- data wydania - wystarczy podać rok,
- źródło - jeżeli deponowany utwór został wcześniej opublikowany, to w tym miejscu należy podać dane bibliograficzne wydawnictwa, w którym się ukazał,
- słowa kluczowe i abstrakt - również wato dodać równolegle w j. ang., każde w osobnym polu.
6. Dodać plik z publikacją - nazwa nie może zawierać znaków specjalnych.
7. Ewentualnie wybrać licencję Creative Commons - pozwala autorowi samodzielnie określić warunki, na jakich praca będzie udostępniana; nie jest to konieczne.
8. Zaakceptować oświadczenie deponenta. Publikacja zostanie sprawdzona i zatwierdzona przez redaktora repozytorium, co potwierdzi wysłany do deponenta e-mail.