Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Nauczanie języków ojczystych w Szwecji 

      Kwiatkowska, Karolina (Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ; Instytut Pedagogiki, 2007)
      W pracy podjęto temat edukacji językowej w Szwecji w kontekście zmian demograficznych, polityki imigracyjnej i polityki edukacyjnej państwa oraz polityki edukacyjnej Unii Europejskiej. Wyodrębniono jeden z dwóch ...
    • Problem wielojęzyczności w niemieckiej literaturze naukowej 

      Karwowska, Daria (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2018)
      Przedmiotem rozważań uczyniono problem wielojęzyczności omówiony na łamach niemieckiej literatury naukowej. Artykuł przybliża definicje oraz rodzaje wielojęzyczności wyróżnione przez niemieckich autorów. Dokonany przegląd ...
    • Technika „głośnego myślenia” w tłumaczeniu na język ojczysty na poziomie zaawansowanym 

      Bawej, Izabela (2015)
      Artykuł porusza problem przekładu jako środka dydaktycznego w procesie uczenia się i nauczania języka obcego. Na podstawie protokołów głośnego myślenia dokonano analizy tłumaczeń studentów neofilologii w celu określenia ...