Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Dziecko w rodzinie jako środowisku społecznego „stawania się” 

      Trzos, Paweł Adam (Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, 2014)
      The issue of family in a contemporary social thought is analyzed in many sciences: psychology, sociology, pedagogy, anthropology. Family participation in the processes of creating the society and its role in ...
    • O wspólnym rozwijaniu audiacji w twórczej edukacji muzycznej dziecka 

      Trzos, Paweł Adam (Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora, 2014)
      This article is about some study results on the selected assumptions of Edwin E. Gordon’s Theory of Music Learning in relation to early music education. An emphasis is placed on the need for the analysis of child audiation ...
    • Środowiskowy wymiar uczenia się muzyki w kontekście rozwoju audiacji 

      Kołodziejski, Maciej; Trzos, Paweł Adam (Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2013)
      Artykuł stanowi rozwinięcie idei audiacji zawartej w teorii uczenia się muzyki autorstwa Edwina E. Gordona. Prezentowany fragment wyników badań dotyczy problemów postrzegania przez nauczycieli muzyki roli środowiska ...