Przeglądaj według autora "Smolińska-Rębas, Halina"
-
Charakterystyka problematyki badań czytelniczych w WSP w Bydgoszczy w latach 1976-1990
Lenartowska, Krystyna; Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994) -
Czytanie i czytelnictwo dzieci młodszych jako przedmiot zainteresowań badawczych studentów kierunku nauczania początkowego
Lenartowska, Krystyna; Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994) -
Inspiracje freinetowskie w nauczaniu początkowym
Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Koncepcja Celestyna Freineta źródłem inspiracji w edukacji wczesnoszkolnej
Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1996) -
Miejsce koncepcji pedagogicznej Celestyna Freineta w aktualnym systemie edukacyjnym w Polsce
Filipiak, Ewa; Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994) -
Od Celestyna Freineta do edukacji zintegrowanej w poszukiwaniu modelu wczesnej edukacji, czyli O tym jak organizować sytuacje edukacyjne wyzwalające aktywność własną dziecka
Filipiak, Ewa; Smolińska-Rębas, Halina (Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy, 2000) -
Problemy ortograficzne w klasach I-III
Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1988) -
Próby rozwijania myślenia twórczego w klasach początkowych
Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1993) -
Próby wprowadzenia techniki fiszek problemowych na lekcjach środowiska społeczno-przyrodniczego w klasach początkowych
Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1992) -
Technika doświadczeń poszukujących Celestyna Freineta
Filipiak, Ewa; Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2005) -
Technika doświadczeń poszukujących Celestyna Freineta (wspieranie aktywności edukacyjnej dzieci klas początkowych)
Filipiak, Ewa; Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1999) -
Zajęcia „swobodnego tekstu” jako metoda stymulowania aktywności językowej dziecka
Smolińska-Rębas, Halina; Filipiak, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2005) -
Znaczenie wybranych technik Freineta dla realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w klasach początkowych w świetle badań
Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1990)