Przeglądaj według tytułu
Wyświetlanie pozycji 2995-3014 z 7582
-
Motywacje do nauki studentów kierunku NPzWP i ich oczekiwania poznawcze wobec przedmiotu: nauka gry na fortepianie
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1999) -
Motywatory w pracy bibliotek akademickich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2009) -
Motywy i potrzeba godności własnej u pracowników instytucji kultury na przykładzie Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2012)Anomie is a state or condition of individuals or society characterized by an absence or breakdown of social and legal norms and values that allows them to reach benefits. It can also be characterised as a subculture of ... -
Motywy i zainteresowania uczeniem się języków obcych przez młodzież szkolną (na przykładzie kl. I LO)
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Motywy orientalne we wczesnych poematach kaukaskich M. Lermontowa
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1977) -
Motywy podejmowania i kontynuowania studiów na kierunku wychowania technicznego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1980) -
Motywy religijne - tabu czy katalizator ekspresji? O polskich i niemieckich reakcjach werbalnych na filmy "Pasja" i "Kod da Vinci" nie tylko z językoznawczego punktu widzenia
(Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, 2007) -
Motywy stosowania iCT w praktyce zawodowej nauczycieli (doniesienie z badań)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2014)Celem artykułu jest przedstawienie fragmentu badań diagnostyczno-korelacyjnych o charakterze ilościowo-jakościowym, ustalających kompetencje informacyjne nauczycieli w zakresie wykorzystywania metod i narzędzi iCT w ... -
Motywy uczenia się wychowania muzycznego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1985) -
Motywy wyboru specjalizacji z wychowania obronnego a wyniki kształcenia studentów w Zakładzie Wychowania Obronnego WSP w Bydgoszczy
(Wydawnictwo Uczelniane WSP Bydgoszcz, 1981) -
Mount Everest, czy Łysa Góra? O warsztacie początkującego autora tekstów naukowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2012)Autor w popularyzatorskiej formie przedstawia podstawowe zasady pisania tekstów (popularno)naukowych, odwołując się do licznych przykładów i doświadczeń specjalistów. Zwraca uwagę na trudności i pułapki, z którymi mogą się ... -
Moving Pictures: The Animated Portrait in The Castle of Otranto and the Post-Walpolean Gothic
(2017)This article departs from a well-known story behind the publication of Horace Walpole’s The Castle of Otranto. As the author makes clear in his correspondence, the idea for “a gothic story” was inextricably linked with his ... -
Możliwości i perspektywy badań bibliologiczno-prasoznawczych nad historią edukacji, oświaty i wychowania w Królestwie Polskim na początku XX wieku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2019)Zagadnienie perspektyw badań nad historią edukacji, oświaty i wychowania w Królestwie Polskim na początku XX wieku jako problemu badawczego stwarza szerokie możliwości do naukowych dociekań. Jest to kwestia istotna dla ... -
Możliwości kształcenia do debaty publicznej w edukacji szkolnej
(Wydawnictwo UMCS, 2011) -
Możliwości kształcenia i doskonalenia umiejętności rozumienia czytanego tekstu w edukacji wczesnoszkolnej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1999) -
Możliwości modernizowania pracy z czytanką w klasach niższych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1985) -
Możliwości oddziaływania na postawy patriotyczne uczniów w młodszym wieku szkolnym
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1981)