Przeglądaj według tematu "uczenie się przez całe życie"
Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2
-
Andragogiczna refleksja nad przebiegiem i efektami procesu uczenia się osób dorosłych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2012)Treści artykułu koncentrują się wokół problematyki koncepcji całożyciowego uczenia się, przy uwzględnieniu charakterystyki uczenia się: kumulatywnego, asymilacyjnego, akomodacyjnego i transformatywnego. Osobne miejsce ... -
Pokolenia odkryte i nieodkryte. Wgląd w niemieckie badania edukacyjne nad dzieciństwem, młodością, dorosłością i starością
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2019)Celem artykułu jest ustalenie przesłanek dla znaczenia i roli badań edukacyjnych nad poszczególnymi fazami życia / pokoleniami na przykładzie przeglądu badań w RFN. Eksplorowanie tej problematyki pozwala, zdaniem autorek, ...