Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Nowe media a rewolucja genetyczna 

      Sajna‑Kunowsky, Radosław (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2023)
      Artykuł ukazuje związek rozwoju mediów z rewolucją genetyczną. Nowe media, dzięki swoim cechom – w tym cyfrowości – umożliwiły tworzenie firm, które wykorzystują nowe technologie komunikacyjne, algorytmy i łatwe w obsłudze ...
    • Rola nowych mediów w randkowaniu adolescentów 

      Kacprzak, Kamila (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2015)
      Niniejszy artykuł stanowi prezentację wyników analizy badań anglojęzycznych dotyczących roli nowych mediów w randkowaniu adolescentów. Strukturę prezentowania tekstu wyznaczają przyjęte kategorie: nawiązywanie, utrzymywanie ...
    • Slaktywizm – iluzoryczna aktywność czy realne działanie? 

      Pazderska, Agnieszka (Wydawnictwo Adam Marszałek ; Wydawnictwo UKW, 2017)
      Rozwój nowych technologii na przełomie XX i XXI w. doprowadził do znacznej wirtualizacji codziennego życia. Młodzi ludzie coraz częściej postrzegają nowe media jako przestrzeń do kreowania własnej tożsamości, a także jako ...