Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Diagnosis of Child Listening to Music in the Light of SUMs Application 

      Kołodziejski, Maciej; Pulchny, Łukasz; Trzos, Paweł (Daugavpils University Academic Press Saule, 2019)
      The presented paper is of theoretical-diagnostic-empirical character. The purpose of the research was to learn and analyse the possibility of evaluation of the pupilsí achievements in relation to diversified listening to ...
    • Diagnosis of mild cognitive impairment 

      Ciesielska, Natalia; Sokołowski, Remigiusz; Stemplowski, Wojciech; Łakomski, Mateusz; Zukow, Walery; Kędziora-Kornatowska, Kornelia (2014)
      Łagodne zaburzenia funkcji poznawczych (Mild Cognitive Impairment, MCI) definiuje się najczęściej, jako zaburzenie poznawcze, z prawidłowym globalnym funkcjonowaniem poznawczym bez demencji. MCI występują u 15-30% osób 60 ...
    • Diagnoza FASD dla celów edukacyjnych i wychowawczych 

      Okulicz-Kozaryna, Katarzyna; Borkowska, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2015)
      Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych (FASD) jest stosunkowo słabo poznanym problemem zdrowotnym, co utrudnia jego rozpoznawanie i skuteczną pomoc. Jakościowa analiza trzech przypadków stanowi punkt wyjścia do rozważań ...
    • Diagnoza i praca z dziećmi dotkniętymi przemocą seksualną 

      Kita, Sylwia (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2015)
      Wykorzystanie seksualne dziecka jest złem nie samym w sobie, ale jest złem wynikającym z pozbawienia dziecka beztroskiej umiejętności wchodzenia w relacje międzyludzkie, nawiązywania relacji, okazywania i przyjmowania ...