Przeglądaj według autora "Plenkiewicz, Maria"
-
Czytanie krytyczne w teorii i praktyce pedagogicznej
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1996) -
Kompetencje dydaktyczne nauczycieli wczesnej edukacji
Plenkiewicz, Maria; Jakubowicz-Bryx, Anna (2004) -
Możliwości kształcenia i doskonalenia umiejętności rozumienia czytanego tekstu w edukacji wczesnoszkolnej
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1999) -
O poszerzanie zakresu metod, form organizacyjnych i ćwiczeń stosowanych na lekcjach języka polskiego w klasach I
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1985) -
Osiągnięcia w czytaniu uczniów klas początkowych w opinii nauczycieli nauczania początkowego
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1993) -
Potrzeba kształtowania umiejętności krytycznego czytania w edukacji wczesnoszkolnej. Aktualny stan własnych badań nad krytycznym czytaniem w klasach początkowych
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Skuteczność nauczania-uczenia się czytania w praktyce szkolnej
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1992) -
Stan przygotowania uczniów wstępujących do klas pierwszych w zakresie czytania
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1982) -
Teoretyczne i metodologiczne problemy pomiaru osiągnięć uczniów klas początkowych szkoły podstawowej w czytaniu
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1988) -
Z problemów efektywności czytania w klasach początkowych
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994) -
Z zagadnień krytycznego czytania w klasach początkowych. Próba diagnozy umiejętności krytycznego czytania uczniów klas trzecich szkół wiejskich
Plenkiewicz, Maria (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994)