Przeglądaj według autora "Filipiak, Ewa"
-
Różne perspektywy i podejścia w edukacji: J. P. Piaget, L. S. Wygotski, R. H. Schaffer, J. S. Bruner
Filipiak, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2007) -
Stymulowanie twórczych zachowań werbalnych uczniów klas początkowych w języku pisanym
Filipiak, Ewa (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1993) -
Technika doświadczeń poszukujących Celestyna Freineta
Filipiak, Ewa; Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2005) -
Technika doświadczeń poszukujących Celestyna Freineta (wspieranie aktywności edukacyjnej dzieci klas początkowych)
Filipiak, Ewa; Smolińska-Rębas, Halina (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1999) -
Uczenie się w klasie szkolnej w perspektywie socjokulturowej
Filipiak, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2009) -
Uczeń zdolny - narzedzia diagnostyczne. Przewodnik dla rodziców i nauczycieli
Lemańska-Lewandowska, Ewa; Filipiak, Ewa; Siadak, Goretta (2013)Przewodnik pozwala rodzicom i nauczycielom odpowiedzieć na pytania: kim jest uczeń zdolny i jak go zidentyfikować. Zawiera wskazówki dla rodziców i nauczycieli jak pracować z dzieckiem uzdolnionym i jak rozwijać zdolności. ... -
Upodobania literackie uczniów klas młodszych środowiska wiejskiego
Filipiak, Ewa (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994) -
Z Wygotskim i Brunerem w tle: słownik pojęć kluczowych
Filipiak, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2011)W każdą pracę badawczą wpisana jest krytyczna refleksja i poszukiwanie dobrej teorii. Niewątpliwie takimi konstruktywnymi teoriami są teorie socjokulturowe Lwa S. Wygotskiego i Jerome’a S. Brunera, teorie pojęciowo ... -
Zajęcia „swobodnego tekstu” jako metoda stymulowania aktywności językowej dziecka
Smolińska-Rębas, Halina; Filipiak, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2005) -
Znaczenie twórczych wypowiedzi pisemnych dla podnoszenia poziomu poprawności ortograficznej uczniów klasy III
Filipiak, Ewa (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1992)