Przeglądaj według tytułu
Wyświetlanie pozycji 3147-3166 z 7582
-
Nauczanie rozwijające we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego. Od teorii do zmiany w praktyce / red. Ewa Filipiak
(Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015) -
Nauczanie strukturalne w teorii i praktyce szkolnej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Nauczyciel akademicki jako doradca życiowy w percepcji studentów
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy. Studia Psychologiczne, 1979, Z. 1, 1979) -
Nauczyciel akademicki jako przewodnik studenta w podróży po wiedzę
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2011) -
Nauczyciel akademicki wobec dylematu: badacz - dydaktyk - wychowawca - organizator
(2012)In the course of professional activities undertaken by university teachers, they assume at least four different roles, namely the one of a researcher, teacher, educator, and organizer of academic life. Taking ... -
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wykonawcą i organizatorem teatru chińskich cieni
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1986) -
Nauczyciel i oświata w myśli politycznej ruchu ludowego w latach 1919-1931
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1995) -
Nauczyciel jako organizator społecznego środowiska uczenia się
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2009) -
Nauczyciel klas I-III w opinii uczniów
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1996) -
Nauczyciel nie jest sam. Implikacje strategii opracowywania tekstu w pracy nauczyciela
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2008) -
Nauczyciel szkoły specjalnej w zetknięciu z nowoczesną technologią kształcenia
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Nauczyciel techniki i jego praca w środowisku wiejskim
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1989) -
Nauczyciel w nowoczesnej kulturze uczenia się
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2009) -
Nauczyciel w opinii młodzieży szkół średnich i studentów
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Nauczyciel w opinii uczniów
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1996) -
Nauczyciel w paradygmacie konstruktywistycznym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2017)W artykule poddano refleksji zawodowe - czynne bycie nauczycielem/ką, oparte na wyborze paradygmatu nauczyciela konstruktywisty, na poszukiwaniu w tym wyjątkowości. Konstruktywizm jest określeniem myślenia o edukacji ... -
Nauczyciel w polu badań pedagogicznych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Nauczyciel w świetle teorii i praktyki metodycznej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994)