Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 135
Od Celestyna Freineta do edukacji zintegrowanej w poszukiwaniu modelu wczesnej edukacji, czyli O tym jak organizować sytuacje edukacyjne wyzwalające aktywność własną dziecka
(Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy, 2000)
Dialog i edukacja
(Instytut Psychologii ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy, 2000)
In this article the author refers to a dialogue as an important social problem, also in the sphere of education. She presents (he history of the dialogue in its social and psychological context. Considering the importance ...
Irena nie chce iść do domu! Kobieta w filmie socrealistycznym
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 2000)
Orzeczenia syntetyczne wyrażające działanie bólu fizycznego
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2000)
This paper is devoted to a description of predicates (= formal predicates) opening positions for exponents of two personal arguments (functioning as Agent and Patient). These are the following predicates: biczuje, boksuje, ...
Stanley I. Greenspan, Beryl L. Benderly / Rozwój umysłu. Emocjonalne podstawy inteligencji. Poznań 2000
(Instytut Psychologii ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy, 2000)
Style radzenia sobie ze stresem w chorobie reumatycznej
(Instytut Psychologii ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy, 2000)
Rheumatic pain syndromes are widely met, but rarely studied in psychological medical
orientation. Rheumatic pain syndromes could appear due to mechanic overload but even
more often by experiencing chronic stress in ...
M. Stasiakiewicz / Twórczość i interakcja. Poznań 1999
(Instytut Psychologii ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy, 2000)