Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Komplementarne spojrzenie na raport z badań
(2013)
Raport z badań empirycznych jako specyficzny monolog, ale skierowany do innych (także innych badaczy) z intencją zainspirowania ich do krytycznego oglądu zaprezentowanych tez, ale także ewentualnej replikacji i kontynuacji ...
Możliwości zwiększania kapitału społecznego w relacjach nauczyciela akademickiego ze studentami
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009)
Bariery komunikacyjne w procesie badań empirycznych
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007)
Interakcje nauczyciel akademicki – student jako potencjalne pole kształtowania kompetencji obywatelskich
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Zajęcia ze studentami jako próba dialogu
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006)
Epistemologiczne i kognitywne bariery w procesie poznania a komunikowanie się podmiotów edukacji
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010)
Komunikowanie się podmiotów edukacji jako spotkanie
(Siedleckie Towarzystwo Naukowe, 2015)
Komunikowanie się w edukacji może być rozpatrywane jako spotkanie podmiotów. Spotkanie jest przedmiotem inkontrologii. Jej twórca Andrzej Nowicki rozpatruje spotkania jako warunek niezbędny kształtowania się podmiotu. ...
Zaniedbane aspekty komunikowania w edukacji szkolnej
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015)
Artykuł podejmuje rozważania nad komunikowaniem się w środowisku szkolnym w kontekście trzech koncepcji: 1) teorii kształcenia wielostronnego W. Okonia, 2) konstruktywizmu edukacyjnego, 3) rozróżnienia dokonanego przez ...
Dobro wspólne jako kategoria pedagogiczna
(2020)
Dobro wspólne jest kategorią z obszaru filozofii politycznej, niedocenianą przez liberalizm, zaś bardzo ważną dla tradycji republikańskiej. Ta kategoria jest problematyczna, ponieważ są trudności z jej zdefiniowaniem i ...