Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Edukacja w perspektywie inkontrologii. Spotkanie jako kategoria pedagogiczna 

      Czerwiński, Kazimierz (Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2021)
      Treścią artykułu jest prezentacja możliwości analizowania procesów komunikacyjnych zachodzących w edukacji z perspektywy inkontrologii, czyli teorii spotkań. Kolejno zostały przedstawione koncepcje Andrzeja Nowickiego i ...
    • Komplementarne spojrzenie na raport z badań 

      Czerwiński, Kazimierz (2013)
      Raport z badań empirycznych jako specyficzny monolog, ale skierowany do innych (także innych badaczy) z intencją zainspirowania ich do krytycznego oglądu zaprezentowanych tez, ale także ewentualnej replikacji i kontynuacji ...
    • Komunikowanie się podmiotów edukacji jako spotkanie 

      Czerwiński, Kazimierz (Siedleckie Towarzystwo Naukowe, 2015)
      Komunikowanie się w edukacji może być rozpatrywane jako spotkanie podmiotów. Spotkanie jest przedmiotem inkontrologii. Jej twórca Andrzej Nowicki rozpatruje spotkania jako warunek niezbędny kształtowania się podmiotu. ...
    • Wybrane pedagogiczne aspekty fenomenu spotkania 

      Czerwiński, Kazimierz (2013-12-14)
      Komunikowanie społeczne w edukacji obejmuje – oprócz bezpośredniej komunikacji twarzą w twarz – również komunikację zapośredniczoną przez dzieła, przede wszystkim teksty. Szczególnie interesującej perspektywy analizy aktów ...