Przeglądaj według tytułu
Wyświetlanie pozycji 618-637 z 7595
-
Co afirmuje akcja afirmatywna?
(Instytut Nauk Politycznych UKW, 2003) -
Co dalej po dyplomie? Psychoterapia
(Instytut Psychologii ; Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2009)The article discusses attempts to create a new profession in Poland: a psychotherapist, throwing a light on good points and flows of establishing that new profession. Also some important changes in understanding the meaning ... -
Co jeździło, pływało i latało w Bydgoszczy w przełomowym roku 1920. Obraz środków transportu na podstawie "Dziennika Bydgoskiego"
(2016)The aim of the article is to present the image of means of transport that has been created in the crucial 1920. This year, Bydgoszcz and other cities of Pomerania returned to Poland after 148 years of Prussian occupation. ... -
Co nam dają sondaże przedwyborcze?
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1996) -
Co się dzieje w umysłach nauczycieli, kiedy myślą o pracy z uczniami?
(2017)W niniejszym artykule przedstawiłam modele refleksji dotyczącej pracy z uczniami, które stworzyłam na podstawie danych uzyskanych w ramach zrealizowanego projektu badawczego. Skoncentrowałam się na udzieleniu odpowiedzi ... -
Co to jest zdrowy styl życia?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2011) -
Co uczniowie klas IV, V i VI chcieliby zmienić w swojej klasie? Swobodne wypowiedzi uczniów jako podstawa do wnioskowania o warunkach rozwoju psychospołecznego uczniów w relacjach z rówieśnikami
(2016)Celem artykułu jest charakterystyka społecznego kontekstu rozwoju psychospołecznego w klasach czwartych, piątych i szóstych szkoły podstawowej, jaki tworzą sobie nawzajem uczniowie. Punktem odniesienia do jego oceny jest ... -
Co ukrywa „świat życia” akademickich pedagogów?
(Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ; Instytut Pedagogiki, 2010)W „świecie życia”, a więc w uzgodnionych definicjach znaczących dla danej społeczności sytuacji, może się zawierać „ukryty program” sensów, dotyczących stosunku akademickich nauczycieli do przyszłych pedagogów. Zdystansowany, ... -
Co warto zmienić w polskim modelu integracji?
(Instytut Psychologii ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy, 2000)In this article the author describes such difficulties of Polish model of school integration as e.g. its artificiality and inconsistency. She considers the multiplicity of school tasks and the possibilities of their ... -
Co wspólnego z wojną ma kinematograf? Kultura filmowa na ziemiach polskich w latach 1914-1918
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2014)Zadania jakie wojna postawiła kinematografowi były oczywiste. Dość wczesne odkrycie dwoistości kina – pozwalające na dokumentowanie przy obecności kamery zdarzeń, jak również inscenizowanie sytuacji umożliwiło nieustanne ... -
Co wynika z konfrontacji rosyjskiego i polskiego [o]?
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1987) -
Co z dialogiem w szkole? (w kontekście refleksji studentów - uczestników przedmiotu Dialog edukacyjny)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2008) -
Co z rachunku prawdopodobieństwa dla ucznia? Jaki rachunek prawdopodobieństwa dla nauczyciela?
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1981) -
Coaching - możliwość wykorzystania w edukacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2014)Niniejszy artykuł dotyczy wykorzystania metody coachingu przez nauczycieli w pracy z uczniami i ma na celu wyjaśnienie, czym jest ta metoda i jakie może znaleźć zastosowanie w edukacji. W tym celu przedstawiono zasady ... -
Coaching i mentoring jako formy wsparcia pracownika w środowisku pracy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2016)W artykule zostały zaprezentowane dwie formy wsparcia pracowników w środowisku pracy: coaching i mentoring. Autorka opisała wsparcie pracowników poprzez coaching i mentoring w odniesieniu do modelu organizacji, ... -
Cognitive approaches to grammar and L2 grammar teaching
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2008) -
Cognitive coping strategies and aggression in adolescents
(2021)The analysis of psychological factors associated with aggressive behavior of adolescents is an important area of research. The aim of this study is to identify the relationships between cognitive emotion regulation ... -
Cognitive grammar pedagogical grammar and English prepositions
(Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, 2004) -
Collectiva i deminutiva w ukraińskiej gwarze we wsi Hrebenne i w polskiej gwarze wsi Rachanie w Zamojskiem
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1982)