Przeglądaj według tematu "nauczyciel akademicki"
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10
-
Kryteria i w warunki ewaluacji nauczycieli akademickich w świetle arkuszy okresowej oceny na kierunkach pedagogicznych w polskich uniwersytetach
(Polska Akademia Nauk, Komitet Nauk Pedagogicznych, 2014)Ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym określa wymóg okresowej oceny jakiej podlegać mają nauczyciele akademiccy. Interesujące są w związku z tym kryteria, warunki, formy i środki występujące w praktyce oceniania. Raport ... -
Możliwości przeciwdziałania zjawisku ściągania i plagiatom wśród studentów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2018)Artykuł omawia zjawisko ściągania i plagiaryzmu wśród studentów, ich specyfikę, formy oraz prezentuje skalę tego zjawiska w Polsce. Autorka omawia także wielowymiarowe przyczyny opisywanych zjawisk i proponuje adekwatne ... -
O (nie)rzetelnych recenzjach w nauce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2020)Celem artykułu jest przedstawienie problemu nierzetelnych recenzji naukowych. Proces recenzowania traktowany jest jako jeden z najlepszych – pomimo swoich niedociągnięć – sposobów poprawy jakości publikowanych tekstów ... -
Profesor akademicki jako członek korporacji uczonych i jego dylematy moralne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2018)W artykule przedstawiono obraz profesora-uczonego jako członka korporacji akademickiej przeżywającego codzienne dylematy moralne związane zarówno z przedmiotem badania, procedurą badawczą, analizą wyników badań i ich ... -
Studenckie internetowe forum dyskusyjne jako próba debaty. Przyczynek do analizy relacji: student - nauczyciel akademicki
(Uniwersytet Szczeciński, 2010) -
Student w teatrze - etatowy odbiorca czy kontestator? O powinnościach nauczycieli akademickich
(2015)Ten artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak współcześni polscy studenci uczestniczą w kulturze i jaką rolę w promocji odgrywają nauczyciele akademicc. Szkolnictwo wyższe wiąże się ze spędzaniem czasu w ośrodkach, ... -
Teoretyczny model powinności nauczyciela akademickiego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1995) -
Znaczenie wiarygodności nauczyciela akademickiego dla rodzących się konfliktów ze studentami
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2016)Wyznacznikiem jakości szkoły Wyższej jest jakość posiadanej przez nią kadry nauczycielskiej. Znaczącą jej cechą jest wiarygodność. Tematem niniejszego rozdziału została uczyniona charakterystyka wiarygodności nauczycieli ...