Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

    • Jak zapraszać do rozwoju? O trudnościach w stosowaniu ewaluacji dialogicznej w polskich szkołach 

      Kołodziejczyk, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2017)
      Prowadzone obowiązkowo od 2009 roku ewaluacje zewnętrzne i wewnętrzne w szkołach budzą wiele kontrowersji. Toczą się spory teoretyków i praktyków o koncepcje, metodologie, jakość badań, ich wykonawców, przydatność. Czy ...
    • Significance of condition attributes in child well-being analysis 

      Adamus, Ewa; Klęsk, Przemysław; Kołodziejczyk, Joanna; Korzeń, Marcin; Piegat, Andrzej; Pluciński, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2011)
      In this study the significance of attributes in child well-being is presented. The main goal was to find features most specific for child-well being evaluation in Poland. The dataset was obtained from a survey ...