Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 7531
Objetivos e aspectos práticos da educação tanatológica
(Editora Comenius, 2010)
A Tanatopedagogia, como sub-disciplina tem sido recentemente observada no pensamento pedagógico polonês, principalmente pela mutiplicação do movimento Hospice, bem como pelo envolvimento de estudantes e pesquisadores. O ...
Wspomaganie funkcjonowania ludzi starzejących się
(2014-01-02)
Grywalizacja w praktyce: reguły, problemy, zalety i technologia. Wstępna analiza rocznych kursów przeprowadzonych na UKW
(Nicolaus Copernicus University Press, 2013)
Pierwszym i podstawowym problemem w zdecydowanej większości dyskusji, które prowadziliśmy na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego i w czasie różnych konferencji jest niezrozumienie lub wręcz błędne nastawienie do samego ...
Etos inteligencki czy etos obywatelski. Student jako (potencjalny?) obywatel demokratycznej wspólnoty
(Wydawnictwo Ars Atelier, 2009)
Czy uczelnia może być szkołą demokracji obywatelskiej?
(Trans Humana, 2010)
Najtrudniejsza miłość. Praca z chorymi i umierającymi w działalności Patcha Adamsa
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza, 2012)
Chorzy i umierający to charakterystyczni Obcy, obecni w każdym społeczeństwie, bez względu na długość i szerokość geograficzną. Wprawdzie zarówno chorowanie, jak i umieranie stanowią nieodłączny element ludzkiego bytu, ...
Modernistyczna nostalgia - w poszukiwaniu tożsamościowych punktów oparcia
(Uniwersytet Śląski w Katowicach - Filia w Cieszynie, Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, Oficyna Wydawnicza Impuls, 2005)
Autor zadaje pytania o mocne punkty oparcia we współczesnym budowaniu tożsamości. Zakłada bowiem, że współczesność charakteryzuje zjawisko tożsamości zwielokrotnionej, zależnej od zmieniających się mód, wzorów osobowych, ...
Od Celestyna Freineta do edukacji zintegrowanej w poszukiwaniu modelu wczesnej edukacji, czyli O tym jak organizować sytuacje edukacyjne wyzwalające aktywność własną dziecka
(Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy, 2000)
Możliwości kształcenia do debaty publicznej w edukacji szkolnej
(Wydawnictwo UMCS, 2011)
Kilka uwag o kształceniu przyszłych liderów społecznych
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2013)