Przeglądaj według tytułu
Wyświetlanie pozycji 5953-5972 z 7561
-
„Teatr dla dzieci” a „teatr dziecięcy” z perspektywy konfiguracjonizmu Margaret Mead
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2020)Koncepcja Margaret Mead uwypukla fakt, że relacja dziecko–teatr może być odczytywana w dwóch formułach. Można mówić o „teatrze dla dzieci”, w którym dziecko jest biernym odbiorcą sztuki tworzonej dlań przez profesjonalistów, ... -
Teatr magiczny (o stylu Vladimira Nabokova)
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Teatr przełomu XX i XXI wieku wobec osoby ludzkiej
(Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2011)The subject of this draft is the attitude of the theatre at the turn of the 20th and 21th centuries (mainly the attitude of the generation defined as younger and gifted) in reference to the idea of a human person which is ... -
Teatr seminaryjny w Polsce po roku 1978
(Wydawnictwo Wiedza o Kulturze, 1993) -
Teatr w "antropologicznej" myśli średniowiecza
(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2005) -
Teatr w edukacji kulturalnej
(2002) -
Teatr w myśli średniowiecza
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2016) -
Teatr w perspektywie antropologii
(2007) -
Technika doświadczeń poszukujących Celestyna Freineta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2005) -
Technika doświadczeń poszukujących Celestyna Freineta (wspieranie aktywności edukacyjnej dzieci klas początkowych)
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1999) -
Technika fiszek autokorektywnych a przyswajanie elementarnej wiedzy o języku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2005) -
Technika i metodyka znaków drogowych w edukacji komunikacyjno-drogowej uczniów klas I-III
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1993) -
Technika koncertująca w sonorystycznych utworach Kazimierza Serockiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2012)The composing interests of Kazimierz Serocki are very broad and diversified. In different periods of his life he referred to the folklore, neo-classicism, dodecaphony or aleatorism. his artistic output is characterized ... -
Technika origami i jej wpływ na przygotowanie dzieci 6-letnich do nauki pisania
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1997) -
Technika „głośnego myślenia” w tłumaczeniu na język ojczysty na poziomie zaawansowanym
(2015)Artykuł porusza problem przekładu jako środka dydaktycznego w procesie uczenia się i nauczania języka obcego. Na podstawie protokołów głośnego myślenia dokonano analizy tłumaczeń studentów neofilologii w celu określenia ... -
Techniki informacyjne w praktyce bibliotecznej
(Wydawnictwo WSP w Bydgoszczy, 1987) -
Techniki pedagogiczne Celestyna Freineta - interpretacja graficzna
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2005)