Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

    • The analysis of change in behavior and development: on some errors and possibilities to correct them 

      Trempała, Janusz; Cieciuch, Jan (2016)
      We aim to demonstrate that the understanding of behavior and development requires a better fit between methods to gather and analyze data and the dynamic nature of psychological phenomena. We argue that there are limits ...
    • Coaching - możliwość wykorzystania w edukacji 

      Brzeziński, Łukasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2014)
      Niniejszy artykuł dotyczy wykorzystania metody coachingu przez nauczycieli w pracy z uczniami i ma na celu wyjaśnienie, czym jest ta metoda i jakie może znaleźć zastosowanie w edukacji. W tym celu przedstawiono zasady ...
    • Rodzice jako fundament rozwoju i wychowania dziecka ku dojrzałości 

      Więcławska, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2018)
      Rodzina jest dla dziecka modelem społeczeństwa. Stosunki panujące w niej są dla dziecka źródłem informacji o tym, jak dorosłe osoby odnoszą się do siebie. Dziecko obserwuje świat dorosłych i ich zachowania. Warunkiem ...
    • Rozwój kariery zawodowej w relacji „pracownik - zakład pracy” 

      Gawroński, Adam (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2015)
      W niniejszym artykule poruszono problematykę związaną z pojęciem kariery zawodowej. W tym sensie sporządzono ilustrację teoretyczną, a następnie - empiryczną, które poruszają zagadnienia związane z funkcjonowaniem ...
    • Rozwój kompetencji zawodowych w procesie pracy 

      Kwiatkowski, Stefan (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2016)
      W artykule przedstawiono koncepcję opisu etapów drogi zawodowej (rozwój, stabilizacja, regres) za pomocą stanu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych pracowników. Przyjęto, że etap jest zmienną zależną, a aspiracje, ...