Przeglądaj według tytułu
Wyświetlanie pozycji 2568-2587 z 7561
-
Lauerbach on the Ambiguity of Conditionals
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1984) -
The Laughter of Life and Death
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2020)Anglojęzyczna wersja książki P.P.Grzybowski: Śmiech życia i śmierci. Od osobistych historii po edukację do pamięci o okupacji, gettach i obozach koncentracyjnych. Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz ... -
Laurel E. Fay / Shostakovich: A Life
(Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2004) -
Le temps des cerises polonaises - Die Zeit der polnischen Kirschen. Das polnische Motiv im Werk Wolf Biermanns
(Wydawnictwo Uczelniane Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1996) -
Leader, przewodnik, instruktor, trener i sędzia Nordic Walking – system przygotowania kadry w dwóch największych organizacjach zajmujących się propagowaniem Nordic Walking w Polsce
(Radom University in Radom, 2013)Właściwe podstawy teoretyczne i praktyczne, zapewniają maksymalne efekty kształcenia. Potrzebne są one nie tylko osobom zaczynającym uprawianie danej formy rekreacji ruchowej, ale przede wszystkim osobom szkolącym ... -
The learning environment as a space for changes
(2016)Science is not a simple increase of knowledge, but a change in state of mind. This demands a personalized approach to the teaching/learning process, the consideration of new spaces serving to gain information and experiences, ... -
Learning strategies and learner autonomy. Focus on secondary school students preparing for matura examination
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2008) -
Learning Strategies Used by University Students in Distance Learning
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2020)The main goal of our overview study is to present the learning strategies used by university students in the context of distance learning. The first and second chapters represent the theoretical part. Therefore, we first ... -
Lech Witkowski / Przełom dwoistości w pedagogice polskiej. Historia, teoria, krytyka. Kraków 2013
(Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ; Instytut Pedagogiki, 2013) -
Legal English
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1981) -
Legitimating the Narrative Discourse of History
(Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2005) -
Legitymizowanie władzy w podręcznikach języka polskiego obowiązujących w latach 1953-1956
(2020)W artykule zaprezentowano sposoby wykorzystywania podręczników szkolnych do legitymizowania nowego ustroju oraz władzy komunistycznej. Do egzemplifikacji tego zagadnienia posłużyły podręczniki do nauczania języka polskiego, ... -
Leksyka osobliwa, nigdzie - poza "Kurierem Wileńskim" - nienotowana
(Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, 2006) -
Leksyka związana z transportem w twórczości Bolesława Prusa
(2016)This article focuses on vocabulary associated with travel and traveling in the works of Bolesław Prus. The whole vocabulary of locomotion can be divided into two thematic groups: tokens describing urban transport ... -
Lektura - językowy tor przeszkód (na przykładzie twórczości Kornela Makuszyńskiego)
(2010)The article presents the problem of language and cultural barriers which make reception of literary texts difficult for the primary and grammar school pupils. The conclusions are supported by lexical analysis of Kornel ... -
Lektura w klasach I-III w świetle wypowiedzi nauczycieli nauczania początkowego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1999) -
Lektury dla dzieci do edukacji antydyskryminacyjnej, międzykulturowej i równościowej (przewodnik bibliograficzny)
(Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2020)Zestawienie lektur dla dzieci do edukacji antydyskryminacyjnej, międzykulturowej i równościowej, opracowane we współpracy z nauczycielkami i nauczycielami na co dzień zajmującymi realizacją zajęć na temat Innych i Obcych, ... -
Lektury do edukacji międzykulturowej dla dzieci. Przewodnik bibliograficzny
(Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2019)Ten przewodnik bibliograficzny zawiera listę współczesnych lektur dla dzieci, możliwych do wykorzystania w formalnej i nieformalnej edukacji międzykulturowej. We wstępie autor przedstawia podstawowe cechy tego rodzaju ... -
Lektury szkolne klas I-III w opiniach nauczycieli
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy, 1994)