Przeglądaj według tytułu
Wyświetlanie pozycji 726-745 z 7582
-
Czego można się nauczyć o dziecku autystycznym w kontakcie z koniem? Inspiracja lekturą „Wokół autyzmu” Hanny Olechnowicz
(Instytut Psychologii Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, 2005) -
Czesław Nosal, Beata Balcar / Czas psychologiczny: wymiary, struktura, konsekwencje. Warszawa 2004
(Instytut Psychologii Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, 2004) -
Czesław Plewka / Kierowanie własnym rozwojem zawodowym. Studium teoretyczne i egzemplifikacje praktyczne, Koszalin 2015
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2015) -
Częstość istotnych związków wysokości i masy ciała z cechami tułowia wśród 4-6-letnich dzieci obojga płci i z dwóch różnych środowisk
(2018)Wstęp: Celem badań było wykazanie częstości istotnych związków masy i wysokości ciała z wybranymi cechami tułowia. Materiały i metody: Badania wśród dzieci w wieku 4–6 lat zostały przeprowadzone w okresie 3 lat, w 6 ... -
Częstość występowania wad postawy u dzieci z klas I-III szkoły podstawowej
(2013)Celem ogólnym pracy było wykazanie częstości występowania wad postawy ciała bądź odchyleń od prawidłowego rozwoju. W związku z powyższym przebadano grupę liczącą stu uczniów. Były to osoby z klas I-III( z klas pierwszych ... -
Cztery modele wywierania wpływu na podmioty stosunków międzynarodowych w perspektywie konstruktywistycznej. Studium przypadku - Unia Europejska: Chorwacja, Turcja, Izrael, Tunezja
(Wydawnictwo Adam Marszałek ; Instytut Nauk Politycznych UKW, 2013) -
Cztery łatwości zadań wyboru wielokrotnego
(Instytut Psychologii Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, 2001)In this article the estimation of usefulness of multiple choice tasks was based on logical statistical procedures concerning the structure of data. Susceptibility of tasks on qualitative and quantitative standarisation ... -
Czułam się bardzo samotna w każdym razie… Portrety nauczycielskiej samotności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2020)Autorka charakteryzuje biografie zawodowe początkujących nauczycieli. W odwołaniu do przeprowadzonych badań jakościowych omawia różne wymiary doświadczanej przez nauczycieli samotności w radzeniu sobie z wymaganiami zawodu. ... -
Czy Bóg cierpi? / Thomas Weinandy. Poznań 2003
(Bydgoskie Towarzystwo Naukowe, 2004) -
Czy doświadczanie stresu może służyć zdrowiu?
(Instytut Psychologii ; Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2009)The article, which refers to positive psychology approach, attempts to answer the question whether experiencing stress may promote individual’s health. The definitions of eustress, including its temporary understanding, ... -
Czy fenomenologia wystarczy? Pogranicza abstrakcjonizmu na przykładzie twórczości Marty Tomczyk
(2015)Niniejszy artykuł stanowi próbę krytycznego zmierzenia komplementarności fenomenologii (nie tylko w ujęciu lévinasowskim) i możliwości jej wykorzystania podczas odkrywania i badania wyjątkowych dzieł, którymi współczesną ... -
Czy germanizmy? (Na materiale "Słownika błędów językowych" Juliana Szweda)
(Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, 2007) -
Czy Kazimierza Twardowskiego model kształcenia filozoficznego jest aktualny?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2019)Model kształcenia filozoficznego Kazimierza Twardowskiego obejmuje propedeutykę filozofii w szkole średniej oraz uniwersyteckie studium filozofii. Propedeutyka filozofii, składająca się z logiki i psychologii, rozwija ... -
Czy można zbudować pełną teorię wartości?
(Wydawnictwo Adam Marszałek ; Instytut Nauk Politycznych UKW, 2009)The considerations of scientists interested in political ethics about theory of values are related to the fields that aim to built an entire theory of axiological phenomena concerning history, sociology, political science ...